dilluns, 19 d’octubre del 2009

La bona educació


Arribo tard a la reunió. Anar fins l’aparcament és una pèrdua de temps. La solució de facilitat : posar-me a sobre de la vorera i resar que no em posin una altra multa. Sembla que les col·leccioni. I son d’aquelles col·leccions que una no n’està gens orgullosa i que no ensenya els diumenges a la tarda quan té convidats a casa..
Sempre arribo tard als llocs i per guanyar aquells pocs minuts que ja he perdut m’aparco on puc.
Arribo tard. De cop veig un lloc “lliure”. El terra està pintat de groc. És igual son 5 minuts.
Desprès de fer alguns cops de volant, aconsegueixo aparcar-me correctament.
Estic pujant el vidre de la finestra quan de cop:
- senyoreta ?
- si ?
- disculpi ( ostres !) però s’ha adonat que està aparcada en una zona de carga i descarrega ?
- ( jo muda)
- He de repartir uns llençols en aquest hotel d’enfront i vaig molt carregat. No li sabria greu ( quina educació per favor ! ) desplaçar-se ? porto targeta per poder me aparcar en aquesta plaça
- ( muda , incrèdula )
- Moltes gracies i perdoni. Bona tarda.
Torno a maniobrar i deixo la plaça “lliure”.
Si senyor, amb modals, tot és possible fins hi tot anular la meva mala llet i el meu mal humor per haver perdut un lloc per aparcar-me i arribar (com sempre) tard a la reunió.
Aquest repartidor segur que no porta el Playboy a la camioneta però si un recull de poesia catalana ! Ay !!!!

3 comentaris:

horabaixa ha dit...

Hola Baldufa,

Que tindrà que el que hauria d'esser el més normal, és el que ens sorpren.

Sorpreses que tenim a vegades.

Una abraçada

marie ha dit...

As tu noté le numero d'immatriculation de la camionnette ?
Ou le nom de l'entreprise de livraison ?
Parce qu'un gars comme ça, ca court pas les rues, autant le connaitre un peu plus jejeje

Biz

Ico ha dit...

No sé por qué no actualiza tu blog en el mio.. a saber.. la informática y yo ... ya sabes.. ¿es que crees que todas las personas amablen leen poesía? ja.ja. yo lo hago y a veces la amabilidada no aparece por ningún lado..