dimarts, 10 de març del 2009

QUI SÓC ?


Vaig tenir una biblioteca impressionant de 16.000 llibres.
No m’agradava compartir els meus llibres amb ningú .
M’encantava que em regalessin llibres .
Llegia moltíssim .
Sempre subratllava les frases que m’agradaven amb un llapis de color negre.
Llegia bàsicament per alimentar les meves tesis
Per mi la lectura havia de ser sobretot útil.
M’agradava sobretot Clausewitz, Fichte, Kant, Machiavel, i les biografies de Juli Cesar i Alexandre el Gran.
El meu autor preferit era Shakespeare però durant els últims anys de la meva vida llegia a Henry Ford i a Madison Grant.

14 comentaris:

Jeanne ha dit...

Lo sé pero sólo pongo aqui las iniciales.

A.H.

¿Qué premio he ganado?

:-)))

baldufa c'est moi ha dit...

creo que leemos la misma prensa...jejeje

baldufa c'est moi ha dit...

ups el premio ! Un fin de semana en Andorra todos los gastos pagados !

Anònim ha dit...

Une critique littéraire s'occupant d'un blog présent sur la page du figaro ?

Ps : je joue que pour remporter le prix !!!

baldufa c'est moi ha dit...

Marie :
Ratée ! tu as encore le droit de rejouer !

Anònim ha dit...

Allemand moustachu, dictateur

Ico ha dit...

¿Crees que si viviera leería la biografía de la Reina Sofia ???

dintel ha dit...

Ni idea, pero me hallo muerta de envidia ante sólo imaginarme esa biblioteca.

ANTONIO MARTÍN ORTIZ. ha dit...

Miss Totem,

És que no hi ha res que es puguir fer ràpid. Ahir vaig fer un comentari per a aquesta Entrada i ara no la veig. Després me n'adono que la vaig posar en "10 hores d'interpretació".

Un petonet,

Antonio

baldufa c'est moi ha dit...

La respuesta era Adolf Hitler.
Jeanne acerto rapido. Felicidades !
Puse este post porque me sorprendio que tal personage historico pudiera haber sido amante de la literatura. Y como dice Dintel : que envidia de biblioteca !

ANTONIO MARTÍN ORTIZ. ha dit...

Miss Totem,

Ara ja sé qui ets: una dona que es cuida molt, que és com una joveneta, berenant amb música i bona (?) lectura, a més de moltes altres qualitats.

Aquest mati he pensat en tu i t'he deixat un comentari en el mateix lloc que el vas deixar tu.

Què et sembla si alló de "contigo/conmigo" fos a Andorra?

No seria mala idea

Una petonada des de Barcelona,

Antonio

ANTONIO MARTÍN ORTIZ. ha dit...

Miss Totem,

T'he deixat al correu electrònic les dades de la música de la que et vaig parlar, quan ens vàrem trovar a la presentació de "Con la soga al cuello".

Un petonet,

Antonio

ANTONIO MARTÍN ORTIZ. ha dit...

Miss Totem,

Yo no sé si tú sabes ya quién eres. Yo creo que yo sí sé quien eres. A mí me gusta tu forma de ser, en cuerpo y alma.

Te comento una cosa:

Yo sí sé quién soy. Hoy ha habido alguien que me lo ha dicho y quiero darle las gracias, si me lo permites, desde aquí. Me han dicho, me ha dicho:

"¡Eres un romántico y un maldito seductor!"

No sé si es bueno o malo, creo que es bueno, pero es que, como nadie antes me había dicho eso, pues, que se entere todo el mundo: me ha gustado y me quedo con la frase.

Un beso,

Antonio


PS.: No t'escric en Català avui perquè hi ha molts pronoms febles, i jo sóc una mica feble amb els pronoms febles. No els domino prou.

Ferran ha dit...

Si t'agraden molt les Baldufes no dubtis en visitar la nostra web de l'Associació Amics de la Baldufa http://www.baldufa.com i gaudeix-la.
Moltes salutacions, Ferran.