dimarts, 13 de gener del 2009

GRACIES SR NESTLE


Moltes gracies Sr Nestlé.
Gràcies per pensar en nosaltres.
Gràcies per pensar en nosaltres les mares que treballem.
Gràcies per pensar en nosaltres les mares que treballem i que a l’escola ens demanen de fer pastissos.
Gràcies per pensar en nosaltres les mares que treballem i que a l’escola ens demanen de fer pastissos i nosaltres voluntàriament ens oferim per fer-los, perquè tot i que els podríem comprar ja fets i embalats, doncs no, no volem passar per unes males mares, els volem fer nosaltres, amb les nostres mans, volem embrutar-nos les mans, el davantal, la cuina i sentir que som unes veritables Bree Van de Kamp. Segur que així els nostres fills ens estimaran més i podran lluir d’una mare-cuinera!Si fill la mare també sap fer pastissos!
Son les 21h. Tothom dorm. Vaig a la cuina i radera de les cassoles trec una bossa del super: dins hi ha la meva salvació, el meu honor, el meu prestigi. Contemplo aquell sobre quadrat que s’aguanta sol pel pes de la massa que hi ha dins. El toco, me’l porto a la boca i el beso: si,si Sr Nestlé no sap el bé que li farà a la meva consciencia.

Pas 1 : llegir les instruccions del paquet « Bizcocho de chocolat para 8 personas»
Pas 2 : encendre el forn
Pas 3 : busco el motlle en forma de cor : que no falti el glamour
Pas 4 : obro el sobre i delicadament verso el seu contingut, una massa de xocolata deliciosa ( em permeto llepar-me els dits )
Pas 5: poso el motlle al forn
Pas 6 : cronometro: 40 minuts
Pas 7 : em serveixo una merescuda cervesa a la salut del Sr Nestlé

Dintre de 40 minuts tindré un fantàstic i exquisit pastis de xocolata en forma de cor. The must !
Demà quan la meva filla porti el pastis a l’escola, orgullosa dirà : és la “meua” mama qui l’ha fet.
I jo, satisfeta d’haver complert la meva missió, tindré un pensament especial pel Sr Nestlé i per a totes les mares que treballem i que a l’escola ens demanen de fer pastissos i nosaltres voluntàriament ens oferim per fer-los, perquè tot i que podríem comprar los ja fets i embalats, doncs no, no volem passar per unes males mares, els volem fer nosaltres, amb les nostres mans, volem embrutar-nos les mans, el davantal, la cuina i sentir que som unes veritables Bree Van de Kamp. Segur que així els nostres fills ens estimaran més i podran lluir d’una mare-cuinera!Si fill la mare també sap fer pastissos!

4 comentaris:

dintel ha dit...

Jajajajajaj, és genial aquest post. Ja veig que esteu muntant el viatge de final de curs. De tota manera, et dic una cosa, un pastis senzill fet per tu a casa té a vegades mensy dificultat que el del Sr Nestle.

baldufa c'est moi ha dit...

Si noia els viatges de final de curs....Ja sé que un pastis senzill està a l'abast de totes però...jo m'havia d'assegurar el tiro !!!

civisliberum ha dit...

Sense cap dubte.... ets una molt bona mare.

Anònim ha dit...

molt bona aquesta, ho diu un fill content amb la seva mare i que de segur tambe ho estaria amb vosaltres. mares al poder!!!