divendres, 9 de gener del 2009

TINTIN ROSA ?


Tintin celebra aquest anys els seus 80 anys !
I ara un diputat anglés, en Matthew Parris pretén fer-li fer el seu coming-out anunciant que Tintin era i és gay !!!
Tant a França com a Bèlgica ( on el personatge fa part del patrimoni nacional ) , la gent es posa les mans al cap : com un ser tan pur - la veritat és que jo mateixa el veia més aviat com els àngels, que ni Déu ( bé ell si.. ) sap quin sexe tenen – podria tenir aquest tipus desviació sexual ! Oh my God !
Crec que anar a analitzar la sexualitat d’un personatge de ficció ja és tenir ganes de passar el temps.
Per mi Tintin va ser juntament amb Asterix uns dels primers Còmics que vaig llegir en francès. A la època, no em vaig preguntar mai per què no tenia novia, per que m’era igual. Jo només veia un adolescent que tenia la gran sort de viure aventures arreu del mon i que les compartia amb mi mitjançant la lectura.
Deixem la psico-analisis pels ser vius que segurament ho necessitem més que un personatge sense anima però que ens ha animat molt !